Take a bullet straight through my brain,

Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, yes you did
To give me all your love
Is all I ever asked
Cause what you don't understand is




Det är så himla bra, för nu är det bestämt att min älskade supertjej ska flytta hit till mig!!!!

Igår var vi på kvarnen och sjöng karaoke haha, det var asmysigt men jag vart stupfull och jag har därför inte någon mobil heller haha, för den ligger i en taxi någonstans utan batteri..
Sucks to be me sometimes.


Har inte ätit något på tre dagar typ förutom fyllekäk i natt.

Try and touch me so I can scream at you not to touch me
Run out the room and I'll follow you like a lost puppy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0