Sitter nu på tåget hem efter att ha mött u...

bild0157 (MMS)

Sitter nu på tåget hem efter att ha mött upp J inne i stan, har middag åt mig och supertjejen oxå, blev thai från 7eleven haha. Blev även bjuden på två bullar av killen i kassan, fan vad jag älskar att vara söt ibland haha. Ikväll ska vi ner och hyra en film och köpa godis, det var så länge sen vi faktiskt gick och hyrde film så det är fan på tiden att vi gör det:) ska även införa en filmkväll varje vecka hädanefter :) min kära vän lilla L har tyvärr flyttat ut i helgen så nu har jag super som min nya sambo helt plötsligt! Trodde att det skulle dröja minst ett år till innan vi flytta ihop men nu händer det saker hela tiden känns det som. Vi ska ner till kalmar och hämta upp hennes katter och hennes saker bara sen kan man säga att hon bor hos mig :) jag har inte hört ett ljud av tjockis sen i fredags morse och börjar nu bli lite orolig då hans mobil är avstängd och har varit det hela dagen.. Nu ska jag hoppa av tåget och in i bilen som så snällt hämtar upp mig :) från hjärtat.


Kommentarer
Postat av: J

Sorry but I have to break it 2 you, han ger alla bullar ;)

2011-01-30 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0