Nervositet, kryssning och kast med oöppnad ölburk,

Kom hem vid åtta igår kväll, alla var vi helt slut, speciellt L som inte ens kunde stå på benen.
Hon och P däcka i min soffa en halvtimma efter och jag och tjockis låg och skratta tills vi somna vid tio som stockar.

Sen har jag iof vaknat tusen gånger i natt.. kattjävlar.

Kryssningen har varit as rolig, den har innehållit allt en kryssning ska innehålla, även bråk från min sida haha.

Jag skicka en oöppnad ölburk i någon snubbes huvud för att han kalla mig korkad och sen direkt efter så bad han mig visa vad jag hade snott av honom, då tappade jag humöret helt och drog ölburken i huvudet på han och oj oj oj vad arg han blev, det blev även hans vänner lika arga, eller det var efter att jag skrikit åt han vilket liten fitta han var och att hans mamma borde få spö om hon uppfostrat honom att bete sig så som han gjorde.
Det fick han och hans vänner att jaga mig genom korridoren, så jag lyckades undkomma,
bara för att inse att vi bor i samma korridor,
måste jag säga att jag inte gick utanför dörren utan typ P eller tjockis?

Sen så blev även tjockis vansinnig på en snubbe som kalla mig dum i huvudet och kastade ut han med buller och bong, haha aj tell ju, denna kryssningen var sjuk.

Jag vann såklart tävlingen btw ;)
och det var ju för att jag var så extremt jävla snygg, det var så att Super ville ha ett kort att onanera till haha.

"Ah, fast, näe" och "aj tell ju" är helt klart de bästa meningarna i år.


Från hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0