Jag önskar du var här nu så att du kunde se!

Gooodmorgon mina små kycklingar!
Just nu så sitter jag i min soffa och dricker kaffe och försöker vakna till liv.
Jag är idag helt slut som artist ska ni veta haha.

Den här låten med Linda Bengtzing är ju så jävla bra haha.
Jag har inte tänkt på det innan, men den är en riktig "power-låt" :D

Idag så ska vi städa våran balkong och sen ska lilla l åka iväg ett tag och jag och super ska upp och städa min vind haha.

Min älskade super ligger fortfarande och sover medans de andra dårarna sitter i lilla Ls rum och pratar och dricker morgonkaffe.
Min hjärna är som ni kanske märker på ett "off-mode" så jag
vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Men jag återkommer senare mina små vänner!

Från hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0