Goodbye,

Sitter ute hos våran vän och sitter just nu i soffan och myser med hunden ocg kyssnar på massa musik.
Älskade super och våran vän har somnat och jag sitter vaken haha.

Ska ta en cigg och tjåla lite mjölk fan.
(Undra om man ska värma den i micron kanske?)
Men NEJ, han har ju för bövelen inte ens en micro?
haha ofta lixom.
Jag var faktiskt inte ens och kollade utan kom faktiskt ihåg att han sa det förut haha.
Minnet är bra ibland :D

haha föresten, i min mobil hade jag visst sparat en alldels för rolig dialog mellan min älskade SUPERtjej och våran favorit tjockis, A.
'
A; Men kan inte du suga min kuk?
Super: Men kan inte du dra åt helvete?!
A: Men jag bad ju snällt.

Det bästa var när jag hittade meddelandet i telefonen och undrade vem jag hade tänkt skicka till innan super berättad hur det låg till haha.
Tur det..

'Nu har min älskade vaknat till liv så vi ska sätta på tvn och mysa lite tlll det ett tag,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0