Filmkväll med massa mys står på mitt schema, vad står på ert?

Just nu sitter jag och väntar på att åka och jobba medans min älskade super är i Täby C med A och handlar underkläder till oss. Senare ska hon iväg och jag ska ha massa filmmys med A :)
Ska krypa ner i min säng och kolla på någon film som heter bugsy malone, det är tydligen någon musikal.
Och det är ju självklart min och A:s favoritchanger (?) på filmer.

Jag vill ner och handla god mat och massa godis först bara.. Så jag hoppas på att få åka iväg och jobba lite snart.

Idag har vi inte gjort ett skit utan har bara lyssnat på musik och chillat i soffan typ.
Det är en bra Lördag.

I natt har jag sovit som en kratta och det trots att jag haft större delen av min säng för mig själv, vilket jag inte har haft under den veckan A har varit här haha, och det är en stor klump som jag delar min säng med, och ändå får jag mindre plats när jag sover med Super?

Hon har legat snett över hela sängen, snarkat, stönat, pratat och lagt sina ben över mig när hon inte har lagt sig på min sida av sängen och stulit hela täcket haha. Jävla supertjej.

Så nu längtar jag tills vi ska sova så jag kan få krypa ner i den stora varma famnen och somna som ett litet barn i fosterställning.

Från hjärtat.

Kommentarer
Postat av: super<3

HAHAHA fuck u dude

2011-01-16 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0