Vårkänslor och solarieöarna.

Jag sitter nu i soffan med en kär vän och småkollar på musikvideos.
Jag har lite svårt att skriva då Tigger ligger på min arm..

På Måndag ska vi in med bebis till veterinären för sin 1-års vaccin, id-märkning och kastrering.
Sen ska han minsann få börja vara ute på riktigt :)

Jag gick till ica tidigare idag och fick solen i ögonen, det var awesomeness dudes.

Egentligen borde jag gå ner och sola för att få åtminstone lite färg på min blekfeta kropp haha

Jag saknar redan min supertjej jätte massa mycket och hoppas hon kommer hem senare idag.

Har tusen saker att göra egentligen. Har iaf rensat handfatet, och det mina små vänner var INTE vidare fräsht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0