Imorn är det fredag. Och då ska jag leka m...

bild0224 (MMS)

Imorn är det fredag. Och då ska jag leka med älskade C. Alldeles ensamma! Yäy det ska bli hur kul som helst alltså. Ikväll har jag inte gjort ett skit, mest tagit det jävlit lugnt mellan varven då jag inte sprungit i tvättstugan. Tog en till tvättid imorn igen då idioten som hade tiden innan mig slog på en ny fucking maskin när hon/han hade tio min kvar på sin egen. Alltså, seriöst mannen, inte okej alltså. Mitt humör typ dog där ett tag iaf men sen så fick jag till min lycka tiden efter den jag hade tagit så jag kunde tvätta lite iaf. Nu ska jag kolla klart på criminal minds och sen sova. Blir en lång dag imorn haha. LÄNGTAR! Från hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0