Att hyra film...som vi faktiskt lämnade tillbaka i tid.

Det tog oss ganska lång tid och många vändor för att hitta en film, som typ stod på den första hyllan vi kollat på.

Surferdude hette den, vet inte om det var själva namnet som tilltalade oss.. jag menar, dude..?

(Så jävla awesome att Super precis sa exakt det jag skrev.
Fast av sig själv då.. haha.)

Jag har ett nytt favoritföremål föresten.
(Jag är mycket väl medveten om att det stavas med TVÅ r men jag vägrar)
A:s keps. Den är numera min om ni frågar mig! :D




EFTERLYSES!
Föresten så är han borta,
Det var i Fredags vi såg honom senast.
Han är typ en 190 stor nallebjörn ned massa skrot i nyllet,
Ser ni honom eller vet något så hör av er!


Från hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0