Written in the stars.

Bah, jag orkar inte väcka dom, jag låter dom sova fan.
Ju längre dom sover, desto längre tid får jag för mig själv så haha.

Snart ska jag fan hoppa in i duschen och klä på mig lite kläder.
Funderar på att göra mig i ordning idag igen... eller.. kanske inte haha.

Får se vad jag har ork till..

Nu lyssnar på på Written in the stars, och den är så himla bra!
Tack för att granneman satte på playlist på ps3, kungish haha.

nu ska jag hämta mer kaffe, för som alltid så glömmer jag dricka det så det har blivit kallt.
Eller hämta nytt gör jag inte, stoppar det bara i micron, det är enklast så :)
Och mindre onödigt hehe. dumt att slösa på kaffe som jag vet att jag kommer vilja smådricka på hela dagen.

Nu ska jag lyssna på Drop the world och röka en till cigg.



Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0