When you are around, i can't even think.

Yäy, jag får sällskap ikväll!
F är på väg hit för att umgås, det var länge sen jag träffa han så det ska bli riktigt kul :)

Eller på väg vet jag inte, han skulle höra av sig när han var på väg hit,
men hit ska han iaf, härlans.

Jag var ju som sagt över hos granneman tidigare, och insåg medans jag pratade med honom att jag har en del att ta itu med.
Jag ska skriva stödlista och vara nykter.
Det är det enda jag kan jag säga just nu om den saken.
Ska självklart berätta sen när allt är över :)


I'm goin through it every time that I'm alone.
And now i'm missin, wishin he'd pick up the phone.
But he made a decision that he wanted to move one.
Cuz I was wrong.



*kelig kat*


Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag finns för dig hela tiden, du anar inte hur stolt du gör mig om du blir nykter <3 Alla dessa onödiga pengar, jag tror hela ditt liv kommer bli bättre. Jag är världens gladaste fru just nu :D

2010-09-04 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0