Uppdatering.

Nu har jag städat ut alla fönster, skrubbat rent lådan som jag haft mina hemligheter i, för den har Alfons SJÄLVKLART satt sig i, och jag satt ju som sagt förut och kände lukten?
Den kom från lådan i fönstret, därav att jag skrubbat och slängt och fixat en ny låda.
Och nu ser det dessutom bättre ut.
Ska även passa på att tvätta gardinen, kattkorgen och min läderväska.
Ja jag vet att man inte ska tvätta läder i tvättmaskinen MEN eftersom Alfons den jäveln redan har pissat ner skiten så kan den inte bli mycket mer än förstörd i tvätten och det är den redan.
Hellre en väska i förstört läder än en väska som luktar kattpiss.

ska strypa honom

HAHA ni ska få veta vad jag gjorde nyss, jag skickade på fullaste allvar ett "mail" på FB till han snyggingen från IDOL haha jag är fantastisk!


Nu lyssnar jag på musik och ska snart ner till tvättstugan och slänga in första tvätten,
SEN hörrni så ska jag minsann testa på en sak jag ALDRIG gjort förut!!

Nu längtar jag till klockan blir sju så jag kan träffa min solstråle och börja våran utekväll.
Shit, vad skoj det här kommer bli!

Ses vi på Viper eller? ;)



Over And Out/CrazyCatLady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0