team emma.

Nu var det ett tag sedan jag Blogga, och det är verkligen enbart för att det är jätte jobbigt att göra det från telefonen. 1. hur jag än gör så kommer alltid minst tio inlägg upp. 2. ibland när jag skriver ett långt inlägg och ska spara så försvinner hälften. 3. det blir aldrig stor bokstav på telefonen av sig själv och den är jätte seg att skriva på så ofta så hinner hjärnan så långt före telefon att jag glömmer bort vad det var jag skulle skriva från början haha. 4. det är så fult och tråkigt när man inte kan fixa till inläggen med bilder and shit. skit samma, de senaste dagarna har minst sagt varit långa. jag fick ju låna pappas dator. det visade sig dock att det trådlösa inte funkar haha typiskt. och jag har även varit akut hos tandläkaren då min kind svullna upp till en inte så bra storlek. så det visade sig att två av mina visdomständer i både under och överkäken har blivit infekterade. så nu går jag på penicillin och Imorn ska jag dra ut min första tand. och där försvann halva inlägget. haha orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0