Supersvarare.

Haha, fru hade gjort något test på en hemsida om att bli supersvarare, jag tyckte att det här lät skit kul haha och ska minsann oxå anmäla mig, MEN till skillnad från min superduktiga supersvarare till Fru så var inte jag så kunnig haha.
Så jag är tvungen att gå i "supersvarar-skolan", och medans jag läser igenom den här skolan, så, haha, hittar jag till deras "riktlinjer inom frågor om sexuell karaktär":

Frågor av sexuell karaktär

7. Frågor av sexuell karaktär
Frågor av sexuell karaktär ska besvaras på ett sådant sätt så att svaret ej väcker anstöt hos mottagaren. För att uppnå detta mål finns det några riktlinjer:

Varumärket 118100 får inte finnas utskrivet i något svar som behandlar en fråga av sexuell karaktär.

Frågor som rör välkända sexuella företeelser till exempel "Vad är analsex?", där uttrycket eller det som kunden efterfrågar finns beskrivet på tillitsfulla källor till exempel RFSL eller Wikipedia, så ska det beskrivas sakligt med korrekta ord. Vi ska byta ut negativt laddade ord, samt slangord eller kränkande ord i alla svar, till exempel ordet kuk blir i svaret penis, knulla blir samlag och så vidare.

När det gäller frågor som innehåller eller syftar till sexuellt avvikande och/eller grova sexuella aktiviteter, eller där uttrycket saknas på tillitsfulla källor, ska vi i första hand leta efter en annan innebörd av ordet. Till exempel "Vad är en rosa socka?" svaret blir då att en rosa socka är ett klädesplagg. Detsamma gäller med uttryck som musta som är framställandet av must, eller en rostig trombon som är just ett rostigt instrument.

Frågor som rör sexuellt avvikande aktiviteter som inte går att misstolka, till exempel "Vad är en rosa socka i sexuell bemärkelse?" har vi valt att inte beskriva. En sådan fråga ska besvaras med till exempel "En rosa socka i sexuell bemärkelse är en obscen sexuell handling som vi valt att inte beskriva.".

 

Nu så undrar jag bara EN sak, exakt VAD är en "rosa socka" i sexuell bemärkelse?

 

Nu ska jag slänga mig in i duschen.

 

Over and out / Crazy Cat Lady

 


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan! Tänker du kolla på Idol ikväll? :P

2010-09-07 @ 15:09:39
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anton

En rosa socka när ändtarmens väggar faller ut genom analöppningen, ett slags analt framfall.

Den lilla biten som tittar fram liknar då en rosa socka. Detta brukar kunna ske vid analsex då penis dras ut plötsligt.

2010-12-28 @ 02:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0