Sällskap.

Bluääääää vad tråkigt jag har!!

Vadå, ska jag bara ligga här eller?
haha jag orkar inte vara hemma, eller nej, jag orkar inte vara hemma ensam haha.
ska vi inte hitta på något?
Stjäla en bil kanske?
Eller göra inbrott någonstans?

Nej, USCH säger jag verkligen!

Nu har jag bytt profilbild på FB två gånger, försökt ta några bra kort, suckat över att folk suger på planer [jag har int så mycket att säga till om där egentligen med tanke på hur sämst jag är på planer haha]
jag har även ätit för första gången idag, kulinariskt nog, äggröra ala Malin!

Så nu är ju frågan om jag bara ska ge upp och gå och lägga mig ist
för helt uppenbarligen så händer det inget alls här just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0