Plan.

Okej, såhär ser det ut nu.
För att lägga alla korten på bordet.
Jag har just nu en hel del att ta tag i...

1. Min mamma är på väg hit, jag ska droppa alla kort på bordet.
2. Jag ska prata med L så fort hon kommit hem från Espaniol.
3. Jag ska försöka sälja så mycket som möjligt av mina ägodelar.
4. Måste prata med folk i utlandet.
5. Leta upp någon som kan ta hand om mina prinsar ett tag.
6. Det som inte blir sålt ska ut på loppis eller slängas.
7. Jobba ihop pengar.
8. Få in i mitt eget huvud att det faktiskt är dags nu att det händer något.
9. Sluta röka.
10. Kolla upp hur det ser ut med visum and shit [prata med S]

Som ni ser är det en hel del, och jag kan garantera er att listan kommer utökas.
Men det är såhär vi börjar iaf.

Nu dödar min mage snart mig, men jag tog nyss en alvedon (?) och ska snart ta en till.
Har satt igång diskmaskinen och ska snart koka upp kaffet innan mamma kommer.
Hon har med sig ett täcke, en almanacka, matlådor och mjölk.
Snäll mamma..<3

Påminnelse till mig själv: Ring A och J.


Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0