Överskrift.

Godmorgon mina vänner!
Har legat i sängen i mitt rum ända tills nu och kollat på tv och druckit kaffe.
Ska snart lägga mig igen orkar inte vara uppe än haha.

Ska invänta lilla L som fortfarande sover sen ska vi in mot stan och hämta hemmanyckeln och handla lite.
Jag är sugen på att göra något nytt med mig själv.
Får se vad dåren hittar på haha.

Igår så storstädade verkligen jag, fick noja haha.
Städade ur hela kylen, hela toaletten alla skåpluckor and so on.
Känns skönt att ha det klart iaf. Nu ska jag bara damsuga en gång till och våttorka så är lägenheten helt fit.

Möblerade om i mitt rum oxå så nu ser det ut som att jag har ett jätte stort rum :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0