Overlord.

Sitter hemma hos C och har gosat med Rufus och passar då på att blogga ordentligt!
Eller i varje fall på ordentligt sätt.
Idag har jag varit hemma hos mamma med Rufus och ätit middag, sen åkte jag till C och nu sitter jag här och nördar mig medans jag väntar på att han ska komma tillbaka hem.
Ska med bussen hem som går om ca halvtimma och då ska jag städa ut lilla rummet och baka äppelpaj.
jag har ingen vaniljsås, men vaniljglass går väl minst lika bra det, visst?
I fredags så satt det massa folk hemma hos mig och öste, även igår kom det över folk.
en saknades dock tyvärr, men man får taga det man hava haha.
F klippte mitt hår igår oxå, jag har hittat min nya frisör haha.
Imorrn ska jag först till "läkaren" klockan tio, sen ska jag möta upp mamma och sen vidare hem för att ha "möte" med F och L ang boendet. Sen ska jag till E och prata med henne och hennes sambo.
Shit, känns som att jag har tusen saker att göra.
har massa roliga kort på kameran som ska upp så fort jag har min dator igen.
om jag inte går ner till granneman imorrn och lägga in alla kort and shit där...

Btw har jag och F ett hemligt projekt!
Deeeeet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0