Orkar inte bry mitt söta huvud om rubrik,

Nu har jag varit nere hos Granneman och tagit ett par cigg och bekantat mig med hans nya inneboende.
Hon har en jätte söt iller som heter James och han går lös i lägenheten och är helt fantastiskt söt!
Jag blir sååå sugen på att skaffa mig en iller alltså, men där säger vi STOPP åt det, jag har fyra prinsar, det får ta mig fan räcka ett tag haha.

Pratade med sötnos L nyss och nu har vi kanske ett litet hus på G :)
planen är ju som sagt att jag inom kort kommer få inneboende, kanske två tillochmed
och blir för tillfälligt min lilla familj tills jag och L har hittat hus så kan jag sen hyra ut lägenheten till dom två.

Sitter och lyssnar på gammal svensk musik; Helt galen i dig, en del av mitt hjärta, inatt är du min, mm mm
Jag säger det, svensk gammal musik <3

Nu är det som sagt Lördag och jag har inte ätit mer än äggröra, sist jag åt riktig mat var i Torsdags haha.
sämst tjej.
Det FINNS mat hemma, tro inget annat.
Men jag vill bara inte ha, det smakar inte annat än skit och sen sätter det sig på helt fel ställen!
[HAHA som att jag någonsin har brytt mig innan?]

Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kolla på någon film som heter Adulthood.
Kollade på kidulthood häromdagen nämligen, och det är den första filmen.
Måste erkänna att jag drog ner den när jag läste på någon känd blogg att den var bra haha.
Tack för tipset kanske man kan säga haha.
Den var sjukt bra!

nu snurrar Magaluf på högsta volym och jag ska väl göra mig lite äggröra igen haha.


Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0