och så hade jag rätt igen.

jag råkade radera hela mitt förra inlägg. jag orkar inte skriva om allt dock haha. så nu ville jag bara påpeka att jag hade rätt. SD hamna i riksdagen och självklart vinner socialdemokraterna. förlåt men vad hade ni väntat er? och till dig humanist: jag har då aldrig påstått att skattepengarna ska gå till sprit, Cigg och husdjur, inte heller att det har något med invandringspolitiken att göra. läs om inlägget, jag skrev även att jag absolut inte är insatt. Dock tycker jag ändå att det på något sätt är bra att sd kom med, det känns som att resterande av partierna måste lyssna och kanske göra något åt saken? för helt uppenbarligen är svenska folket så pass missnöjda att det går så långt som nu. och en annan sak jag kom att tänka på, varför har så många här blivit såhär "främlingsfientliga"? jag menar någonstans är det ju ett stort fel. det kan ju vem som helst se. jag hade något mer vettigt att skriva men jag glömde det lika snabbt haha. och där försvann hälften av mitt inlägg! fan vad less jag blir!

Kommentarer
Postat av: Humanist

Försla:Ta reda på vad partierna gör och har gjort.

Man vet också hur SD:s historia började-som ett nazistiskt parti under annat namn.Fundera också över ditt eget ansvar och skyll inte dina egna problem på andra. 95 % av väljarna har INTE röstat på SD.Gräv inte din egen grav... Det gäller att inse konsekvenserna av sina handligarar före och inte efteråt...och sen tro att andra ska rusa till räddning.

2010-09-20 @ 09:21:18
Postat av: Emma

Humanist: Ha ha tönt. Din mamma kan inte ha gillat dej.

2010-09-21 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0