Jag kom nyss på varför.

alla har undrat vad det är jag ser hos honom och vad det är jag gillar.
och jag har hela tiden försökt svara på den frågan men jag har aldrig haft ett ärligt svar.
Jag har alltid bara sagt att; vet inte, jag gillar honom bara..
Men mer än så har jag inte kommit fram till.

Fören nu.. Jag slipper min ångest när jag är med honom, jag känner mig som en hel och frisk tjej och det är en svindlande tanke faktiskt med tanke på att jag inte har varit en hel och frisk människa sen jag var tonåring..

Så där har ni mitt ärliga svar.
Jag vet inte varför jag känner så..
Men jag gör det, och vet ni, det känns jävligt bra att ha kommit till den insikten..

Nu sitter jag och camar med M nere i Skåneland, haha han är så jävla rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0