Höst..

Det slog mig NU att det är ta mig fan höst!
När blev det höst undrar jag?
Det var ju alldeles nyss sommar, eller?

Snart ska jag gå hem mot pappa och hämta mina gummistövlar för att imorrn ska jag minsann ut till Skarpnäck och plocka svamp med E, och vi ska ha picknick med varm oboy och grejer och jag ska ta en massa med höstkort minsann :)
Så imorrn så känns det som att jag kommer att vara höstklädd för första gången detta år.
Det känns väl lite kom si kom sa om jag ska vara ärlig, MEN det ska bli jätte kul att träffa E! :)

Fru kom inte idag, jag tippar på att hon somna.. vilken sucks.
så jag skulle försöka själv, men det gick verkligen inte så bra.
Så nu vill jag inget annat än att åka hela vägen ut till Sollentuna och våldgästa henne och tvinga henne att fixa det här på momangen! Dessutom så saknar jag henne..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0