Home at last.

Har varit med solstrålen hela eftermiddagen, vi har ätit pizza och fixat naglarna (för att vara så töntiga som bara tjejer får vara, undra vad killar gör?)

På bussen på väg hem så hade jag ett helt inlägg i hjärnan, men nu står det still.

JO!! Det var det här jag glömde skriva om i morse!

hahahaha, i morse när jag kom från Ica så mötte jag på städaren här i huset nere i porten;
[Han städade igår och har städtid en gång i veckan, nu hade han inte heller sin städvagn med sig]


Han - aah, Malin, hur är det idag?
Jag - Eh, jo trött.. själv?
Han - Trött? idag igeeen? [Pratade med han igår oxå]
Jag - haha ja jag är ju nyvaken.
[Han följer med hela vägen till hissen och in i hissen, varpå]
Han - Malin, min älskade, prata med mig i en minut.
Jag - haha, va, varför då?
Han - Här, du får tusen kronor bara du pratar med mig i en minut! snälla!
Jag -hahah, men sluta nu, du kan prata med mig här.
Han - Nej snälla Malin, jag älskar ju dig, följ med ner!
Jag - hehe, nej det tror jag inte..
[Här plockar han fram 1000 kr ur plånboken och viftar med dom framför mig]
Han - här, ta dom här tusen kronorna och köp en present till dig själv, snälla bara du prata med mig där nere i en minut!
Jag - Eh, haha nej jag måste gå in nu, hejdå..
Han - Nej nej nej nej snälla snälla..
[Jag gick in genom dörren.]

Nästa gång kanske jag take up on that offer.
Tusen kronor lixom, vaj nåt?

nu ska jag göra lite te, kolla på någon film på tv och låna en axel.


Over and out/ Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0