Hemmagjord pizza och Idol.

Var det som stod på schemat för kvällen, drog hem till söta N och lagade pizza och kollade på Idol.
Känns som att idol bara blir större och större, men den tjejen som tog mig med storm var helt klart hon Malin och den 16 åriga grabben från sollentuna.
Sen föll jag i matkoma i hennes soffa och det var en pers att ta mig hem sen haha.
Men hem kom jag och nu ska jag ta ett stort glas mjölk och sen sova.

Helt slut trots att jag sovit nästan 24 timmar snart :O

Men det har varit en supermysig kväll :) klippte även klorna på N:s nin, vilket gick superbra!

Förhoppningvis kan jag hämta ut mitt paket imorrn och då ska jag kidnappa Fru så hon kan hjälpa mig.
Yäääy! Ni är allt nyfikna på vad det är som ska hända va?!

På fredag ska jag ut på krogen med min solstråle, vi ska till viper och ösa som fan!
Dansa and shit, ska bli nice.

Och vi har även en till plan!
Vi ska på sensation White i Danmark den 11 November!
ska bli så himla jävla kul!

Godnatt på er mina vänner :)





Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0