Godmorning Peeps!

Nu sitter jag med kaffekoppen vid matsalsbordet och försöker vakna till liv.
Ska snart väcka karln som sover på soffan och åka iväg mot täby för att möta upp min nya sambo :)
Har bara en nyckel än så länge så det bär av mot Sollentuna strax därefter för att hämta en till nyckel.
Igår så var vi över hos lilla L och hämtade nästintill allt av hennes saker, hon har bara porslin and shit kvar nu, men får ta det en annan dag.

Så nu sitter jag vid hennes dator och har lagt upp lite nya kort och lagt in mer musik i min mp3.
Borde klä på mig and shit för bussen går 53.
[insåg dock nu att bussen går 11.53 och klockan är väl ändå bara tio?]

Så nu ska jag fortsätta dricka kaffe och lägga in massvis med kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0