Framtiden.

Föresten så känns det som att jag borde berätta hur planen ser ut från och med nu.
jag ska ABSOLUT åka på semster till Amsterdam i ca en månad MEN nu ska jag sikta på att hitta hus och flytta ihop med L. FÖR jag vet att det är förhastat att flytta utomlands just nu.

Och eftersom jag nu har satt allt det här med psyk i rullning så kanske det är bra om jag fullföljer utredningen och inte flyr till ett annat land på en gång haha.

Jag har inte heller berättat att min kära mor slängde i mitt ansikte att dom ska åka och hälsa på min syster i Australien i vinter. Det kändes väl.. ehm, sådär kanske.
Jag menar, orka säga det Just nu till mig? haha hur dum får man vara?

Nu ska jag faktiskt ta mig en alvedon, lite nässprej, dricka en kopp te och sen borsta mina vita och gå och lägga mig.
Jag har en lång dag framför mig ska ni veta.

Hörs imorn bitti mina små vänner :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0