Förlåt!

Förlåt Förlåt för den dåliga updateringen.
Jag har hört från vissa håll att jag inte kan hålla på såhär och vara dålig och inte skriva så ofta haha.
Dom sa att jag måste lära mig att mobilblogga.. men ack vad jobbigt haha.

Jag har varit riktigt dålig de senaste dagarna vill jag lova, stans jävla förkylning har jag åkt på minsann.
Än har jag inge feber iaf, men dålig är jag.

Jag åkte till E iaf trots mitt sjuka jag, och vi promenerade i skogen med hundarna och plockade massa svamp så när vi sen kom hem lagade hon till världens godaste mat, svampsåsen är alltid godast när man plockat de själv:)
[Skickar upp bildbomb oxå :D]

Sen hjälpte älskade mig med det som Fru skulle hjälpt mig med.
Så nu minsann mina vänner, NU ska ni få se vad som hänt!


Ni ser va? :)

Sen tvärdäcka jag och fick skjuts till Danderyd i morse av hennes snälla sambo<3

Sen har jag i princip bara sovit och legat i soffan, som jag gör nu med och inväntar en vän, kanske. 


BILDBOMB!


Nu ska jag göra mig själv en kopp te och småsova i soffan.
Over and out [och jag lovar att försöka bättra mig] / Crazy Cat Lady


Kommentarer
Postat av: Cat

FAN VAD SNYGGT DET BLEV!!!!

2010-09-17 @ 22:31:46
URL: http://tattooedcunt.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag e så jävla duktig :)

2010-09-18 @ 01:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0