fäst och prinsarna är vansinniga haha

Godmorgon :) eller ja haha. jag ligger i soffan och dricker kaffe och ska snart ta tag i städningen. jag har två "moods" ska ni veta, antingen så förfaller allt här hemma eller så är jag nästintill pedantisk. just nu [som ni kanske märker] är jag inne i mitt pedantiska mood. anyhow, vid två ska jag åka till täby centrum och gå in på banken och sen möta upp lilla L. ska även dra mot Arninge och handla skor. anser att jag kan spendera 500 kr på tre par höstskor. bra investering kallas det om du frågar min mamma haha. ikväll ska vi festa och vi börjar här hemma. jag skulle vilja säga att vi festar in hösten, firar att min hyra är betald och att låg efter den fjärde oktober inte kommer ha ont i munnen längre! Yäy! så nu ska jag lyssna på Slantize - how you make me feel. ha en underbar helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0