En gul bil

Hallå igen i vardagen!
För det är måndag idag, ellerhur...?
Har varit in i dimman för mig sen i Söndagskväll. Och vi somnade vid halv nio i morse.
Var över lite annat folk oxå under natten, eller kanske morgonen haha.
Vi vakna iaf strax efter sju ikväll, där kan man snacka om att ha sovit bort en hel dag.
Sen drog vi iväg till Täby en snabbis och handlade mat på kinakrogen, åkte hem, åt typ fyra tuggor och sen vart jag mätt. Men då har jag iaf mat imorrn! nicet.

Jag somna dock i soffan och sitter helt nyvaken här, min hjärna mår inte tårta idag och inte heller min kropp när jag tänker efter, slut som artist helt klart.

Alltså, det här programmet, Knight Rider, är ju verkligen superdåligt........


Over and out/Crazy Cat Lady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0