Dagens arbete.

Sådär, nu ska jag snart in mot stan för att tjäna helgens pengar.
Najs.
inneboenden sover som en stock i soffan och jag sitter och trängs på kanten för att inte väcka honom.
Och Lucifer sitter bredvid och slår honom i huvudet med tassen haha.

Idag regnar det ute [haha, hallå, vart skulle det annars regna, inne?]
som vanligt, men det gör mig inte så himla mycket faktiskt.
Känns som att det ändå blev vinter direkt och att världen hoppade över hösten.
För är det inte någon mer än jag som tycker att det är SKIT kallt på nätterna?

Nu ska jag in på toaletten och göra mig i ordning och sen ikväll/inatt blir det verkligen PARTY!

Nu ska jag rådfråga C om vad för kläder jag ska ha och Alfons skriker som en idiot vid balkongen.
vågar knappt ha den öppen nu efter att Lucifer ramla ner...

Btw, så är jag ju inte kattanten för intet, så mitt råd till er kattägare där ute som kämpar med att hitta rätt kattsand.
Det absolut bästa ni kan använda, som är luktfritt och enkelt att rengöra och dessutom billigt!
Det är "TOA-LÄTT"
Testa det, jag lovar att det funkar bättre än det mesta och det dessutom inte hamnar sand överallt i hela badrummet.


C sa att jag skulle sätta på mig något nice?
Vad är "något nice"? haha

Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0