Bahaaaamen

Mamma drog för ett tag sedan, hon hade med sig mat och täcke. Tyvärr hade hon glömt almanackan hemma för att hon skulle komma ihåg att ta den med sig hit? haha <3
Anyhow, vi fika, kolla lite på mina hyrespapper och alla på alla papper från Kalle.
Det är sämst.
Men jag satt åtminstone i telefonkö till idioterna i närmare 40 min innan dom koppla bort mig och sen satt jag en halvtimma till innan jag tröttna.
Så jag ska skicka ett mail till kronis och kolla med dom vad jag kan göra nu..
Sen så var mamma snäll nog att handla lite tvättmedel and shit, så nu kan jag äntligen få slippa använda bindor, kan borsta tänderna utan att klippa sönder tandkrämstuben, håller även på att tvätta OCH jag kan ÄTA!
Woho!

Så nu ska jag ner i tvättstugan igen och fixa lite av tvätten och sen ska jag nog äta lite middag.

Over and out / crazy cat lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0