Awesome

Jag skrev nyss ett inlägg som jag raderade lika fort när jag insåg att ju mer jag tänkte på det desto större är chansen att det smittar av på mitt braiga humör idag, så vi struntar helt enkelt i det där haha.

Lucifer och Tigger ligger på varsin sida av mig i soffan och kurrar.
Trasan är på väg hit och vi ska ha tjejkväll.
min tillfälliga inneboende ska iväg så det blir girlsnight. Awesome!

Kom nu att tänka på att jag har börjat glömma att använda ordet awesome!
Jag totalt missbruka det förut ju.
Men dude hänger kvar fortfarande haha.

Mina naglar har blivit så himla snygga utan att jag ens har tänkt på det.
Det är helt sjukt skönt alltså, och dessutom så är det inte lika svårt att skriva på tangenterna eller på mobilen när det är ens egna naglar, jag menar, när man sätter på lösnaglar är det ju i början jätte svårt att trycka rätt och med "flow" lixom, haha det blir mer något hackigt jobbigt sätt att skriva på och man missar alla knappar och jada jada haha.
Anyhow, dom har växt som fan och är hårda, och jag gillar formen på dom oxå.
Iof gillar jag mina händer över huvudtaget, jag har nämligen förträffligt fina händer och fötter har jag fått höra.

Har även fått höra att jag är en helt fantastiskt perfekt kvinna [haha jag älskar dig C]

nu ska jag röka lite på min sista cigg och invänta Trasan.

Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0