Att falla från en balkong.

Nu har jag duschat och gjort mig i ordning.
bussen mot Täby går 53 och då ska jag möta N.
Jag är helt sjukt hungrig, men det finns verkligen ingenting hemma. Vilket suger.

Nu ligger the Törb på min mage så jag ser inte vad jag skriver.



Såhär ser förövrigt mitt finger ut at the moment..


Igår när jag kom hem från att ha mött min vän så stod grannarna utanför porten [samma grannar som när jag gick stod och skrattade åt Alfons och sa: haha den där är ju sjuk i huvudet]
och den ena av dom hade lilla Lucifer i famnen!!!! (För er som inte vet så bor jag på tredje våningen)

Då hade lilla minstingen
ramlat ner från balkongen, men han klarade sig med lite skrapad, blodig nos och med en liten chock.
idag är han som vanligt och han äter som vanligt oxå, dvs, med mjölk i maten haha.



Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer
Postat av: Cat

Men åååååååh, lillen :(



btw, hur fan brände du dig på tuggummit? :o

2010-09-01 @ 16:38:17
URL: http://tattooedcunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0