Apropå hösten.

Vad mysigt det skulle vara att ha någon att hålla i handen under hösten.
Tänk att få klä på sig varma kläder och strosa runt bland alla löv and shit :)
Åh, vad sugen jag blir på långa höstpromenader nu!
Eller att krypa ner i soffan medans det blåser och spöregnar utanför.. myspys <3
eller var höstkär, ja det vore fan något.
Är det något som är mysigt så är det väl just det, att vara höstkär :)
Att vara kär på sommaren suger, för det hejdar en bara, men på hösten och på vintern så passar det så
utmärkt att vara förälskad så man håller modet uppe.
Nu är ju jag inte förälskad, men ändå, mysigt vore det ju verkligen.

Höstpromenader...
Nu passar det ju alldeles utmärkt, speciellt eftersom jag har röda gummistövlar! :)
[Måste smita förbi pappa innan jag åker imorrn och hämta dom bara]

Ett annat bra med promenader är att jag fortsätter rasa i vikt,
och jag kollade nyss på kort från bara i början av sommaren.
och herrejösses säger jag bara..
Jag ska fan försöka leta efter några bra kort man kan jämföra med.


Jag hittar inga roliga, så bjuder på mina gummistövlar ist!




Over and Out/Crazy Cat Lady

Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-09-15 @ 23:03:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Rebeckham

Kikar in :)

2010-09-15 @ 23:03:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0