Unpritty.

Godmorgon mina vänner
haha snubben igår, det slutade inte så här ska ni få sluttampen av allt haha.

Han: jag vet att innerst inne så tar du åt dig...du kunde bara ha ignorerat mig men nej du ska kriga tillbaka...du har dåligt självförtroende så du söker efter bekräftelse på en sida med en massa runkansikten här...blekfis hänvisa till någon felstavning då...dina läsare på bloggen håller säkert med mig

Jag: Men älskade vännen...
Det finns ingen som helst anledning för mig att ta åt mig för inget av det du säger stämmer. Och även om det skulle göra det så varför skulle jag ta åt mig av vad någon tönt på andra sidan skärmen säger?
Jag ignorerar dig inte för att det här är kvällens underhållning haha.
Du använder inte stora bokstäver, punkt eller kommatecken som man ska göra.
Du borde även lära dig att skriva ordentligt innan du blir civilingenjör alltså.
Jag kan ge dig en lektion i det och i vett och etikett, även om jag faktiskt tror att det enbart är waste of time, för du verkar inte riktigt riktig.

Han: ännu en gång ja behöver inte använda stora bokstäver eller punkt för att man behöver inte göra det online men men kul att du hade kul...det hade jag med men du var fan i mig torr. och jag jävlades med dig bara du är inte så ful men du är inte heller snygg

Jag: Nej men det ser bättre ut och blir enklare att läsa. Annars är allt bara en ren sörja ju.
Ja det är jävligt kul haha. Dumt att sitta och ha tråkigt såhär på morgonkvisten.
Du vill bara ligga med mig, men det går inte.

Han: sant sant jo jag hade inte bangat men som sagt alla tjejer spelar över nu för tiden...dags att sätta dem på plats ;P ska införa begreppet homonist

Jag: haha klart du inte hade, du är människa? 
Och det gör inte män? Spelar över alltså? 
Haha vet nog lika många män som borde sättas på plats och lära sig veta hut.
Okej, ta och förklara begreppet homonist för mig.

Han: nej inte på samma sätt...män är lite mer "resonable" än kvinnor.
Homonist innebär att kvinnor och män ska vara jämställda helt ut...inte den falska feminismen. alltså om en tjej jiddrar så ska hon få stryk på samma sätt som om hon vore man osv. Får jag suga av din klitoris?

Jag: HAHA det tror jag inte.. även om kvinnor är sjuka i huvudet.
Tur för mig att jag är mer man än kvinna då, pustar ut. haha. 
Yeah, men det är väl självklart? 
Jag menar, om jag har en pojkvän som jag bråkar med och sen slår honom så är det för mig självklart att han får slå tillbaka iaf!
Nej jag tror jag avstår från den hemskheten :O

Han: Whatever män är mer logiska än kvinnor det är vetenskapligt bevisad och sen vet jag inte vilka killar du har haft men att slå tillbaka?? Om jag hade slagit till dig så hade jag åkt in för dråp tror jag...
jag är tväraggressiv av mig.
Vill du inte "gaga" mig med din tjejsnopp? Kom igen då har fan varit kär i dig hela mitt liv

Jag:
Logiska? män? haha.......
Njae, jag är nog tuffare än somliga tror. 
Nej du, du kan allt få vara kär i mig i några år till. lite ska du ju få kämpa innan du får känna på min tjejsnopp.

Han: Brushan kom till förorten så får vi se om du är så tuff som du tror du är yao :D...Aja men jag är lång och inte så hårig så kom igen give it to me real good *mums*

HAHA som ni ser så fortsätter det och han har inte slutat nu, utan nu vill han ha mitt telefonnummer för att han inte klarar sig utan mig haha.

Kommentarer
Postat av: Mats

Har han avtändning eller va fan ere med honom? :O

2010-10-06 @ 15:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0