Sommarlängtan.

Jag längtar redan efter sommaren.
Kanske nästa sommar..
Eller den som redan varit...
vilken sommar som helst.

Jag saknar den här sommaren, det har varit en bra sommar och den har innehållit mycket nya underbara människor [även mindre underbara haha]

Jag saknar vissa mer än andra men det är väl så det är antar jag.
Och sommar"flirtar" har man ju alltid.
Alltså, jag menar folk man umgås med en hel sommar men som man sen bara glider ifrån.
Men den här hösten så känns det som att jag saknar mer än vad jag brukar göra.
Eller så vill jag bara ha sommar igen, det är för kallt för att gå ut ju :(

[Men mest saknar jag smsandet...]

Äh, what the fuck. nu ska jag bädda ner mig i soffan och sova lite.

Mellan 8-9 imorrn:
Ringa veterinären
Ringa ********
Ringa läkaren

Sen ska jag sova igen haha.

Imorgon ska vi baka västenbottenostpaj och äta kräftor till.
Ska bli nice.
Sen får vi inte glömma att jag ska till andra sidan stan och mysa järnet!
[Jag gillar långa män, jag blir en så liten tjej då]



Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0