Sommarens Tack.

Det finns en speciell person jag verkligen skulle vilja tacka.
På något konstigt sätt, haha.
Ingen fattar varför men du ska verkligen ha tack för den här sommaren...
På något sätt så är jag efter det här en starkare tjej, och på första gången på länge så fick jag känna mig förälskad och "värd tycka om" [ouch vad hårt det där lät, men tror ni förstår] och att bli gillad tillbaka på samma sätt är en ovanlig känsla. Även om allt egentligen bara kanske var en ren lögn, men det spelar faktiskt ingen roll egentligen för det har varit så bra under tiden det varat.


TACK.



Som ni ser har jag fortfarande inte somnat..

sömnproblem is my main issue.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0