Slagsmål.

Haha vilken jävla natt va grabbar.
Jag hamnade i slagsmål med två snubbar utanför donken vid sveavägen och jag hade LÄTT spöat skiten ur dom om inte älskade C dragit mig därifrån haha.
Nu ska jag snart göra mig i ordning och åka mot täby för att möta lilla L och betala in våran hyra!
Jag blev ju vräkt för ett tag sedan, men min älskade mamma lyckades på ngt vänster fixa det där så vi får bo kvar och slipper att packa ner våra liv i lådor igen.

Efter täby ska jag ut till E för en dags jobb sen vill jag bara hem, längtar redan hem till min säng haha och jag sitter hemma. Vill komma hem och lägga mig i sängen och spela tv-spel. Funderar på att dra ner till game och handla mig ett par st till.

Nu ska jag börja göra mig i ordning och försöka bli människa för att åka.
Egentligen har jag NOLL lust att åka någonstans över huvudtaget men ibland så måste man som sagt göra saker man inte vill haha.

Sa jag att jag och lilla L vinterstädade häromdagen och att vardagsrummet nu är helt underbart.
Det enda som saknas är nu en till soffa så man slipper sitta på golvet när det är mycket folk här.

Snart är det även halloween och det betyder att det snart även är dags för våran fäst!
Fasiken vad kul det kommer bli alltså.
Jag vet verkligen exakt vad jag ska klä ut mig till, men har dock ingen aning om HUR jag ska lösa det.
Men med älskade Frus hjälp så hoppas jag att jag kanske kan lösa det ändå.
Ska ringa henne senare -påminnelse-





Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0