Pundare?

Ofta han faktiskt säger: Du är ju som en jävla pundare gällande dina katter.
Seriöst, palla börja bråka om det där nu?
När jag två sekunder innan talat om att jag kommer över och fikar om ngn timma.
Dessutom jag är 22 fucking jävla år, kan han inte sluta lägga sig i mitt fucking liv?
Jag blir ju vansinnig när han håller på sådär och bossar och pratar om att mina katter är dyra and so on, vafan! dom är inte dyra just nu, jag betalar typ 400 kr i månaden för alla fyra! [mer eller mindre] så det finns ingen anledning att börja dra upp att dom är dyra och kostar massa pengar, BAH! finns det något som gör mig sur så är det han med hans jävla tjafs!

Nu ska jag fan gå och lägga mig och sova i ngn timma för att sova bort min ilska.

SHIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0