Let's go mental!

Sitter nu hemma hos E och chillar medans hon är hos läkaren, ska snart gå ut och ta en cigg och sluta ögonen lite.
Är så fruktansvärt trött, blev utgång med galna gänget igår, haha, var på KVARNEN [Karaoke HERE i COME AGAIN]
och det blev en hel del alkohol och en massa hånglande haha.
Vi var väl hemma strax efter tre i morse och klockan sju så ringde klockan och det var dags för mig att ta tag i dagen, vilket jag kan lova att jag inte alls ville göra!

Så ikväll blir det till att ta det jävligt lugnt och sova ordentligt.
Ska tillbaka hit ut imorrn bitti igen så det får lov att bli en tidig kväll [hur det nu går haha]

Nej, nu orkar jag inte mer, men jag ska lägga upp bilder från igår så fort jag kommer hem!


Ps. Du är ganska söt F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0