LESS!

Fasen vad less jag blir på Alfons!
Skulle gå till bussen och åka hem till E för att vi ska ut i svampskogen and shit.
Nej, men hörrni, inte nog med att han igår pissa ner söta C:s skor OCH mina nya uggs, utan idag så har han pissat ner både mina vinterskor och mina gummistövlar.
Och haja, han har pissat I mina stövlar, I dom!!! Han har för fan stått och prickat med fucking flit den jäveln!
Så nu sitter jag här i lägenheten med inga skor att gå ut med, för jag SLÄNGDE alla mina gamla skor när jag köpte nya och nu har jag inga förutom stilettklackar med öppen tå typ!
Jag blir SNART och inom jävligt snar framtid VANSINNIG!!
MEN på Måndag blir det minsann knips knips äntligen.

Nu ska jag leta upp ett par skor utan öppen tå iaf så jag kanske kan åka hem till henne iaf.
suck fan vad den här dagen INTE är bra....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0