Kanelbullensdag.

Godmorgon mina vänner!
Idag är vi lediga i lilla familjen och vi har druckit kaffe och rökt morgoncigg tillsammans på balkongen.

Egentligen skulle jag till tandläkaren idag men jag är fortfarande sjuk så jag ska tydligen inte opereras då, så idag ska vi inte göra något vettigt alls förutom att åka in till stan senare och ta några kort på The Studio som lilla L har bokat. Kommer bli skoj.
Vi har nämligen stans jävla planer för våran lägenhet!

Det känns som att jag har tappat en röd tråd i mitt bloggande, det känns typ inte bra att inte blogga från min egen dator haha fail.

Jag har fått nille på Ken Ring - Prinsessa och Medina - Sagoland!

Idag är det kanelbullensdag så frågan är om vi inte ska ta och ställa oss och baka en massa bullar?

Igår så var jag på en snabb visit ute i Farsta och lekte lite med min favoritrappare innan jag åkte hem till en hemlagad middag och två glada sambos :)

Nu ska jag in i duschen och hoppas på att jag slutar hosta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0