Hardcore.

Fy FAN för den här lördagen..

Den i början så roliga Fredagskvällen slutade i ren kaos.. Vi hade lite fest här hemma, och det kom en hel del folk faktiskt, vi hade skit kul och spelade beerpong and shit.
Älskade Fru kom hit med sin "kille" oxå, SKIT kul att träffa honom som får hennes hjärta att slå lite fortare.
Fick två ASkoola kaffekoppar och sanning konsekvens kortspel, Tack frugan <3

[Kort kommer upp senare]

På något sätt så fick jag iaf frispel på Mr, och det började verkligen bara som ett skämt, sen så kan jag helt ärligt säga att jag inte har någon aning om varför jag gjorde det eller varför jag betedde mig som jag gjorde.
Men jag tänker inte heller säga att jag är ensam om att vara störd i huvudet gällande det här..
Så, efter nästan en timmas bråk så gav vi upp och ska ist prata vidare nyktra.
Det är på tiden, jag kan inte ha det såhär, kan inte gå runt och känna såhär eller, VI kan inte ha det såhär.
Det är ohållbart. Dock är det helt andra saker som spelar stor roll i det här så jag är så sjukt splittrad på hur fan vi ska ha saker och ting.
äh, jag lämnar det här åt oss att ta tag i senare.

Jag tvärdäcka i min säng och vakna sen vid halv åtta i morse och började storstäda lägenheten.
Såg förjävligt ut vill jag lova.

Vet att jag borde blogga oftare [jag är trots allt ganska rolig, visst haha]
men det är inte samma sak att blogga från Lilla Ls dator som att göra det från min haha, men jag ska försöka bli lite bättre iaf.

I onsdags så var vi på kvarnen, kanske jag redan sagt? haha vi hade skit kul iaf, asroligt att få vara tillbaka där och sjunga karaoke igen! finns hur mycket kort som helst från den kaosartade kvällen.

Nu ska jag fortsätta vara lite trevlig mot folket som är här och sen funderar jag på en powernap.



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha va är det för fel på min data ? Sötunge <3

2010-10-16 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0