Haha det slutar inte haha

Han: haha sen när är det här en svenska uppsats??? behöver inte skriva eller stava perfekt då man är på nätet bli arg på mig för att du liknar en polkagris...tro vad du vill men jag ser mycket bättre ut än dig. men det är lugnt vill du knulla så säg bara till. vill du ha mitt telebobonummer??

Jag: Det hör väl ändå till vanligt folkvett att stava ordentligt?
AAAAHHAHAHAHAHAHAHAHA tror du jag är ARG!? hahahahaha jag har nog aldrig skrattat såhär mycket OCH jag har bloggat om det haha du är ju för rolig.


Återkommer med update haha.


Kommentarer
Postat av: Mats

Du MÅSTE berätta va han har för nick ... PLEAZE!?

Welcome to Tard Town, we spoil P0rn for everybody! :D



Hoppas han inte ska bygga broar eller nåt för då säljer jag bilen på en gång. :P

2010-10-06 @ 12:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0