Fortfarande ingenting.

Har fortfarande inte hittat den där satans låten!

Nu har vi iaf ätit hemmagjord pizza och äter nu efterrätt medans vi tittar på 2 1/2 men.
Idag var jag och lilla L på The Studio och skulle ta kort men vi glömde säga att vi skulle ta kort tillsammans så dom tog typ tusen kort på var och en av oss haha, sämst.

Varit en lång dag och jag har även hunnit med att klaga på Sl för att chauffören som körde bussen idag verkligen hade fått sitt busskörkort på posten.
suck, jag menar, när kommunaltrafiken är så jävla kass som den är kan man ju iaf anställa kompetent personal?

Yeah, anyhow nu ska jag fortsätta kolla på serier och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0