Bitch, I will pick up the world and drop it on your fucking head.


Jag väljer att inte sammanfatta det som har hänt den här senaste tiden och börjar om på ny kula.
Det ända jag har att säga till dig är; HAHA, du är så jävla störd.
Det är helt sjukt att du ens kan komma på en sådan vidrig tanke som att sitta och säga bland folk att jag har sex med mina katter?
Hör du inte hur sjukt det är?
VEM fan sitter och säger så om någon man en gång tyckt om..?
Majgad säger jag G.K, grow up för fan.

Idag har jag varit hemma hos E och umgåtts.
Just nu så sitter Mr i soffan och vi har precis tittat på The naked mile.

Imorrn ska vi över till E igen, då dom ska måla om där hemma och jag ska bara passa på att få se lite blåbyxaction haha.
Sen ska jag möta upp F och prata lite, sen vidare hem och möta lilla L, vi ska dricka lite vin och äta kräftor lillördagen till ära.

Nu ska jag borsta mina vita och titta på ett avsnitt av paradise hotel
[Det är det absolut sämsta programmet ever men ibland måste man göra saker man inte vill]
innan jag dejtar kudden.



Passar på att ge er alla ett riktigt gott skratt. haha.
Förlåt älskade M, men det här är så jävla kul!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahahahha jag är så bra ;)

2010-10-13 @ 06:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0