Årets mailkonversation!

HAHA folk är så jävla roliga.
Skratta er blåa åt den här idioten.

Han: hur kan man spela över så mycket med det där ansiktet????
Jag: haha va? 
Han: nevermind
Jag: Haha.. självklart
Han: Bäst för dig ;D
Jag: haha vad skulle du gjort annars? gett mig spö?
Han: hoppat flykick på din knän
Jag: Tur för dig att jag hade hoppat då. 
Han: vart ska du hoppa...du skulle ha fallit ner som en kägla
Jag: Bort från dig dude. Ingen vill vara med någon som vill hoppa "flykick" på en som en tvåring lix :P 
Han: du är för långsam skulle jag tro...min mamma säger att man inte ska slå tjejer men min mamma är inte här eller hur
Jag: Och min mamma brukar säga att man inte ska tala med fula människor för dom kan få för sig att det är okej att se ut så. 
Men oj, titta! här sitter jag och pratar med dig.. oh snap, tror du nu att det är okej för dig att vara ful? 
Han: tsss...tro mig om jag är ful så e du stenful...riktig fakiransikte som tror hon är snygg. Behöver jag säga ngt mer än att du är en ginger euuuuuw
Jag: Är du retarded eller bara blind dude? 
1. Jag är verklligen inte ful. Kanske inte din smak.
2. Jag för FAN inte gingerkid, hur oskön är du? Gingers är ORANGEhåriga med vit hy och fräknar.
3. Trist att du ska vara otrevlig bara för att du antagligen är kort och vet att du inte har en chans i helvetet på mig. Sov så jäääääävla gott! :D 
Han: haha jag är 191 cm lång om du vill kalla det kort så gör det...jag pluggar till civilingenjör så jag år inte retard eller sen som det betyder direkt översatt från franskan. Om du fattade vad jag menade med mitt första mail så hade du förstått att du inte ska ställa krav med det ansiktet...bara vara glad med det du får. Den som gapar efter mycket mister oftast hela stycket...sedan är du ultravit som ett spöke
peace night 
Jag: Ja där slog jag huvudet på spiken.
Men du är dra mig baklänges blind om du tycker att jag är ful, för det är jag inte haha.
och till skillnad från vissa andra så vågar jag ju visa mig själv för att jag vet att jag är söt och får vad jag vill.
peace out själv grabben.
Han: du är ful men jag hade fortfarande knullat dig...killar i dagens läge har ingen gräns typ så om många killar stöter här på dig tro inte att du är söt eller så det pga de bara jagar och det råder kukinflation här...en 150 kg tjockisbrud får också en massa mail så tro inget annat.
Jag: Du är SJUK i huvudet och har helt uppenbarligen ingen som helst smak.
Känns som att du slår huvudet på spiken lite där va?
Jag är som sagt ganska kräsen och väljer det jag vill ha, tro inget annat.
Dessutom så är du ganska så retard med tanke på att du inte kan svenska grammatiken ordentligt och inte heller kan använda punkt och kommatecken.
Så civilingenjör in my ass.
Sluta ljug för dig själv grabben och slutta hoppa på människor bara för att du inte klarar av att gå förbi din egen spegelbild.



Hahaha jag kan inte sluta skratta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0