Nattblogg.

Vi ska upp redan vid halv åtta imorrn och ändå så ligger vi vakna alla tre.
Tre = Jag, Super och Ruffe<3
Eller, Rufus sover som en stock här mellan oss och jag och super borde väl sova.
Men vi sov som sagt tidigare så nu sitter vi här, suck.
Jag verkligen ÄLSKAR det här, haha.
Tredje inlägget, fucking amazing dudes.
Alfons blev jätte glad när Rufus kom hem, han slängde sig över hans svans och börja leka på en gång.
Shit, nu kom jag på att jag har glömt att lägga på papprerna till försäkringskassan, eller jag har inte glömt, mitt kök brann upp...
Så direkt när vi kommit hem från läkaren imorrn så ska jag ringa upp och be om nya papper så jag kan skicka in dom på riktigt och få mitt bostadsbidrag.
För jag tror jag har missat ngt..
Ska även ringa IF och fixa en hemförsäkring.
Och nu så fixade jag en hemförsäkring och så la jag in alla tre katter i samma veva.
4500 kr om året betalar jag..
Och Alfons kostar lika mycket per år som min lägenhet gör haha.
hur fucking sjukt är inte det då?
Nej hörrni, nu ska jag släcka ner och försöka sova ett par timmar iaf :)
Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0