Just a dream <3

Det går inte att beskriva med ord hur skönt det är att kunna ligga i min säng och blogga igen haha.
Eller hur underbart det är att kunna spara sina egna sidor som favoriter, dra ner musik, välja bakrundsbild and shit.
Jermiah, 50 cent - Down on me

Snart ska jag lägga mig och titta lite på DP och sen hoppas på att somna om.
Somnade nog redan vid åtta och vaknade för ett tag sedan, ska upp tidigt imorrn nämligen så det är ganska fail att vara vaken nu om ni frågar mig, men ibland blir det såhär.
På Måndag ska jag åka med min älskade Super hem till henne och mysa en vecka.
Kommer sakna mina älskade prinsar, men ibland så får man bli tvungen att åka ifrån dom med.
Och dessutom så är ju både L och C hemma med dom :)
Sa jag att vi råka elda upp köket häromdagen?
Yeah, vi skulle fritera lökringar, oljan tog eld, ngn fick panik och genom mina råd så hällde tokan vatten över skiten så det sa ju bara PANG i hela köket.
Så nu är det svart i taket i köket, in till vardagsrummet, lite i mitt rum, även väggarna i kök, vardagsrum och mitt rum måste målas om.
'
Baaah vad underbart det här är, första gången på hur lång tid som helst som jag skrivit TVÅ hela inlägg på "en dag"! Yäy, nu är ni alla helt sjukt glada igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0