Godmorgon världen.

Goooodmorgon goooodmorgon!
Nu sitter jag i E:s soffa och chillar och väntar på att tiden ska gå.
Båten avgår vid 19 så det är ännu några timmar kvar att slå ihjäl, hatar att vänta haha.

På måndag får jag finbesök från en gammal vän, yääääy vad kul det kommer bli.
Och på tisdag bär det äntligen av till psykologen och på Onsdag ska jag antagligen åka till min älskade supertjej M nere i Kalmar !
Saknar henne så himla mycket att det gör ont. 
Så vi ska mysa, kramas och festa tillsammans, ska skeda i flera dagar med min ängel <3

Nu ska jag borsta tänderna för tredje gången och ta ett par panodil...
(Men älskade E ska leta upp citodonen ist så det slutar göra ont)

Over and out, crazy Cat lady!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0